03195014547

support@vira-novin.com

اصفهان، ملکشهر، خ مفتح

مجتمع بلکا، واحد 3

انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار

انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار

فهرست مطالب

انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار

تلفن های VoIP ارتباطات راحت را ارائه می دهند و انتخابی عالی برای کاربران خانگی و تجاری هستند. هنگام انتخاب مناسبی که به بهترین وجه هم نیازهای شخصی و هم نیازهای حرفه ای را برآورده می کند، هیچ یک برای همه مناسب نیست. عواملی مانند هزینه، پوشش، رابط کاربری، تعمیر و نگهداری، قابلیت حمل و سهولت در راه اندازی باید به دقت در هنگام انتخاب سیستم کامل در نظر گرفته شوند. با انجام بررسی دقیق، باید دستگاهی را به دست آورید که می تواند به راحتی در محیط خانه یا شرکت ادغام شود. انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار

چرا به یک تلفن VoIP نیاز دارید؟

در اینجا چهار مزیت خرید این تلفن ها برای خانه و محل کار شما آورده شده است:

1. هزینه های کمتر

با استفاده از اینترنت برای ارتباطات تجاری، این تلفن ها به شما این امکان را می دهند که با نرخ های بسیار کاهش یافته تماس های طولانی مدت برقرار کنید. راه‌اندازی و نگهداری سیستم‌های تلفن سنتی می‌تواند پرهزینه باشد، اما تلفن‌های VoIP حداقل هزینه‌های سخت‌افزاری اولیه یا مداوم دارند که به شما یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه می‌دهد.  انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار – شما فقط برای ویژگی‌ها و خدماتی که استفاده می‌کنید، پرداخت می‌کنید، که می‌تواند برای کنترل بودجه شما عالی باشد.

2. دسترسی پیشرفته

اگر نیازهای شما مستلزم دسترسی به نیازهای شما در هر زمان است، این تلفن ها برقراری و دریافت تماس از هر نقطه با اتصال اینترنت یا WiFi را ساده می کنند تا بتوانید چه در خانه و چه در محل کار در ارتباط باشید.  انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار  – همچنین برای بازیابی پست های صوتی هنگامی که در جاده هستید عالی است. زمانی که بتوانید هر دو را به یکباره دریافت کنید، دیگر راحتی را فدای ارتباطات نکنید.

3. قابلیت حمل

خطوط ثابت سنتی شما را به یک جک تلفن فیزیکی با سیم در سراسر میزتان متصل می کند. با خدمات تلفن ویپ VoIP، کیفیت صدای بهتری را با راحتی بهبود یافته دریافت می کنید، که برای کارمندانی که از راه دور کار می کنند از یک دفتر کار خانگی عالی است.  انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار  – تلفن های نرم افزاری، که برنامه های نرم افزاری از ارائه دهندگان VoIP هستند ، به این کار کمک می کنند. اگر برنامه را نصب کرده باشید، می‌توانید یک لحظه از روی میز اداری خود صحبت کنید و تنها چند دقیقه بعد در اتاق کنفرانس با دستگاه سازگاری مانند لپ‌تاپ یا تلفن هوشمند تماس بگیرید.

4. مقیاس پذیری

تلفن های VoIP رشد سریع و با حداقل اختلال را برای مشاغل آسان می کند. آنها با استفاده از قدرت شبکه های ارتباطی مبتنی بر ابر، به سازمان ها اجازه می دهند تا پوشش محلی و بین المللی خود را بدون خرید سخت افزار یا نرم افزار اضافی افزایش دهند.  انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار – ابزارهای مدیریت متمرکز آنها مدیریت از راه دور کل سیستم تلفن را برای کسب‌وکارها آسان می‌کند، زیرا با تغییر نیازهای استفاده از خانه به محل کار، بدون زحمت از یک خانه به یک دفتر بزرگ می‌شوند.

ویژگی های خاص تلفن های VoIP

تلفن های VoIP طیف وسیعی از ویژگی های خاص را ارائه می دهند که به مفیدتر شدن این دستگاه ها کمک می کند. برخی از مهم ترین ویژگی ها عبارتند از:

1. شناسه تماس گیرنده و مسدود کردن تماس

شناسه تماس گیرنده به شما کمک می کند تشخیص دهید چه کسی در حال تماس است، در حالی که مسدود کردن تماس به شما امکان می دهد از تماس شماره های خاص با تلفن خود جلوگیری کنید.  انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار – اگر تماس‌های ناخواسته زیادی دریافت می‌کنید یا می‌خواهید شماره‌های کشورهای خاصی را مسدود کنید، می‌تواند مفید باشد. این باعث می شود که اتصال به شما بستگی داشته باشد، بنابراین دیگر از تماس های از دست رفته ناشناس خبری نیست.

2. تماس کنفرانسی و ویدئو کنفرانس

فناوری کنفرانس ویدیویی گزینه‌هایی را برای برقراری ارتباط از هر کجا، خانه یا محل کار شما فراهم می‌کند. قابلیت‌های تماس کنفرانسی، چت با چند نفر را در یک زمان بسیار آسان‌تر می‌کند و کنفرانس ویدیویی به پر کردن شکاف بین مکان‌های دور کمک می‌کند.  انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار – تلفن های VoIP همچنین می توانند برای راحتی بیشتر با برنامه های کنفرانس ویدیویی محبوب مانند Skype و Zoom ادغام شوند.

3. متصدی خودکار

یک مهماندار خودکار به تمام تماس‌های دریافتی به سرعت و کارآمد با پیام‌های از پیش ضبط‌شده یا موسیقی در حالت انتظار پاسخ می‌دهد. این ویژگی برای مشاغل کوچکی که نیازی به پذیرش اختصاصی فضای با ارزش در دفتر ندارند، عالی است. انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار

4. رونویسی پست صوتی

تلفن‌های VoIP همچنین می‌توانند برای رونویسی پست صوتی استفاده شوند و به شما امکان می‌دهند پیام‌ها را بدون نیاز به گوش دادن کامل پیام‌ها از روی میز اداری خود به سرعت مرور کنید انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار. اگر روزانه چندین پیام دارید و باید سریع آنها را اولویت بندی کنید، این ویژگی مفید است.

5. با تجزیه و تحلیل تماس بگیرید

این تلفن‌ها می‌توانند بینش‌های ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد سیستم تلفن شما ارائه دهند تا بتوانید تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید.  انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار  – ویژگی‌های قدرتمند تجزیه و تحلیل تماس و گزارش‌گیری به شما امکان می‌دهد عملکرد تماس‌های خاص یا کل بخش‌ها را در زمان واقعی نظارت کنید تا مناطقی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کنید.

6. مسیریابی تماس

مسیریابی تماس به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی تماس‌ها را بین مکان‌ها و بخش‌های مختلف، چه در خانه و چه در محل کار، هدایت کنید، و اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان بدون منتظر ماندن، کمک مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار. این ویژگی با ساده کردن فرآیند پشتیبانی، سطح رضایت مشتری را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

7. ضبط تماس

ضبط تماس یک راه عالی برای پیگیری تعاملات مشتری و اطمینان از حفظ بالاترین سطح تضمین کیفیت است. تلفن‌های VoIP می‌توانند ضبط تماس را برای همه تماس‌های ورودی و خروجی تنها با چند کلیک فعال کنند و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که بعداً مکالمات را بررسی کنند و از رعایت استانداردهای خدمات خود اطمینان حاصل کنند.

8. تلفن گویا (پاسخ صوتی تعاملی)

سیستم های تلفن گویا به مشتریان این امکان را می دهد که با منوهای صوتی خودکار تعامل داشته باشند و اطلاعات اضافی مانند شماره حساب یا تأیید سفارش را ارائه دهند.  انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار – سیستم های تلفن گویا روشی عالی برای کاهش بار نمایندگان خدمات مشتری هستند و در عین حال تضمین می کنند که همه تماس ها به سرعت و کارآمد انجام می شود.

9. DND (مزاحم نشوید)

زمانی که اعلان‌های مزاحم تمرکز شما را از بین می‌برند، کار از دفتر خانه می‌تواند استرس‌زا باشد. این حالت DND را به ویژه زمانی مفید می کند که می خواهید در ساعات خاصی از روز مزاحم نشوید.  انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار  – این ویژگی را می‌توان در تلفن‌های VoIP فعال کرد تا اطمینان حاصل شود که تماس‌ها در زمان‌های خاص مسدود یا به شماره دیگری ارسال می‌شوند و به کاربران کنترل کامل هنگام دریافت تماس‌های دریافتی را می‌دهند.

اینها تنها بخشی از بسیاری از ویژگی هایی است که امروزه این گوشی ها ارائه می دهند.

مراحل انتخاب تلفن VoIP برای خانه و محل کار

1. نیازهای خود را تعیین کنید

ابتدا، باید مشخص کنید که کسب و کار شما به چه نوع ویژگی ها و قابلیت هایی از سیستم تلفن VoIP نیاز دارد . این به شما کمک می کند تا گزینه های موجود را محدود کنید و اطمینان حاصل کنید که دستگاه مناسب برای خانه یا محل کار خود را خریداری می کنید.

2. ارائه دهندگان مختلف را تحقیق کنید

هنگامی که بدانید به چه نوع سیستمی نیاز دارید، وقت آن است که تحقیق در مورد فروشندگان مختلف را شروع کنید. ویژگی ها و قیمت های ارائه شده توسط هر ارائه دهنده را مقایسه کنید تا مطمئن شوید که تصمیم درستی برای نیازهای خانه یا محل کار خود می گیرید. انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار

3. بودجه خود را در نظر بگیرید

مانند هر خرید دیگری، باید در نظر بگیرید که چقدر حاضرید برای نصب و راه اندازی سیستم تلفن ویپ VoIP هزینه کنید. اگر هزینه های مربوط به نصب، نگهداری و هر گونه لوازم جانبی سخت افزاری اضافی برای خانه یا محل کار خود را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید نیز مقایسه کنید، کمک خواهد کرد. انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار

4. مدل های مختلف را تست کنید

قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید، مهم است که مدل های مختلف را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که نیازها و انتظارات شما را برآورده می کنند. بسیاری از ارائه‌دهندگان نسخه‌های آزمایشی و آزمایشی رایگان ارائه می‌دهند، بنابراین از این موارد برای تعیین بهترین مدل برای شما استفاده کنید.  انتخاب تلفن voip برای خانه و محل کار – همچنین می‌توانید به بررسی‌های ویدیویی آنلاین مختلف نگاه کنید تا ببینید چه طرح‌هایی متناسب با دفتر کارتان است.

5. به خدمات پشتیبانی نگاه کنید

در نهایت، مهم است که به خدمات پشتیبانی مختلف ارائه شده توسط ارائه دهنده انتخابی خود توجه کنید، به خصوص برای مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید. هیچ تلفن کاملی وجود ندارد، اما باید از شرکتی تهیه کنید که خدمات عالی به مشتریان و کمک های فنی قابل اعتماد برای رسیدگی به هر گونه مشکل یا مشکل آینده در سیستم ارائه می دهد.

موارد مشابه : تهدیدهای امنیتی ویپ