03195014547

support@vira-novin.com

اصفهان، ملکشهر، خ مفتح

مجتمع بلکا، واحد 3

تلفن ویپ VoIP ماهواره ای

تلفن ویپ VoIP ماهواره ای

فهرست مطالب

تلفن ویپ VoIP ماهواره ای

تلفن ویپ VoIP ماهواره ای شاید آخرین مرز در توسعه VoIP باشد. اینترنت ماهواره ای روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند، به ویژه در میان مشتریانی که در مناطق دورافتاده زندگی می کنند، جایی که خدمات تلفن یا کابل هنوز وصل نشده است.تلفن صوتی از طریق پروتکل اینترنت (VoIP) یک فناوری است که جهان را دگرگون می کند.

VoIP به افراد اجازه می دهد تا از اتصال اینترنت رایانه خود به عنوان تلفن استفاده کنند و در نتیجه صرفه جویی زیادی در تماس های محلی و از راه دور داشته باشند. فناوری VoIP انتقال صدا را از طریق اینترنت به عنوان یک بسته داده ارسال می کند که توسط نرم افزار VoIP سازماندهی و رمزگشایی می شود. اکثر افرادی که تماس VoIP را از طریق خط تلفن استاندارد خود دریافت می کنند، هرگز متوجه نمی شوند که با یک کاربر VoIP در ارتباط هستند.

با توجه به صرفه جویی در هزینه های قابل توجه برای مشتریان VoIP تجاری و مسکونی، جای تعجب نیست که شرکت ها و افراد بیشتری به VoIP روی بیاورند. با این حال، همکاری بین ارائه دهندگان VoIP و ارائه دهندگان خدمات اینترنت ماهواره ای ابعاد دیگری به VoIP اضافه می کند. با تلفن ویپ VoIP ماهواره ای، شما مجاز به استفاده از اینترنت به عنوان تلفن بدون توجه به جایی هستید که هستید.

تلفن ویپ VoIP ماهواره ای شاید آخرین مرز در توسعه VoIP باشد. اینترنت ماهواره ای روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند، به ویژه در میان مشتریانی که در مناطق دورافتاده زندگی می کنند، جایی که خدمات تلفن یا کابل هنوز وصل نشده است.

اگرچه سرویس اینترنت ماهواره ای ممکن است پرهزینه تر باشد، اما به مردم در مناطق دورافتاده این امکان را می دهد تا از تمام مزایای اینترنت پرسرعت، صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنند، بهره مند شوند. تلفن ویپ VoIP ماهواره ای اکنون به لیست مزایا اضافه شده است. علاوه بر این، تلفن ویپ VoIP ماهواره ای جهان را برای تعدادی از مشتریان در مکان‌های دور از راه کاهش خواهد داد، زیرا سخت‌افزار و خدمات ماهواره‌ای مقرون به صرفه‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌شوند.

تعدادی از ارائه دهندگان VoIP از جمله شرکت پیشگامان ویرا نوین وارد بازار تلفن ویپ VoIP ماهواره ای شده اند. برای صرفه جویی در هزینه ها، این ارائه دهندگان با شرکت های ماهواره ای بزرگ SkyFrames و Hughes Electronics همکاری کرده اند. این شرکت ها دارای پهنای باند اضافی در شبکه های انتقال ماهواره ای خود هستند، بنابراین افزودن تلفن ویپ VoIP ماهواره ای به آنها اجازه می دهد تا ظرفیت سخت افزاری خود را به حداکثر برسانند.

برخی از صاحب نظران صنعت تلفن ویپ VoIP ماهواره ای را سرمایه گذاری مطمئنی برای آینده می دانند، اما این فناوری هنوز با تعدادی موانع روبرو است. ارتباطات ماهواره ای شامل تریلیون ها گیگابایت داده است و سازماندهی این جریان های داده همیشه یک چالش بوده است.

مدیریت این داده‌ها برای سرویس اینترنت قبلاً انجام شده است، اما تلفن ویپ VoIP ماهواره ای به دقت بسیار بیشتری برای جلوگیری از تأخیر در انتقال (معروف به “جیت‌ها”) که ممکن است سیگنال‌های VoIP را مختل کند، نیاز دارد. با این حال، با دانش و نبوغ، مشارکت‌های ارائه‌دهنده VoIP ماهواره‌ای به سرعت فناوری لازم برای سرویس تلفن ویپ VoIP ماهواره ای واضح را مرتب می‌کنند.

تلفن ویپ VoIP ماهواره ای

توسعه سرویس تلفن ویپ VoIP ماهواره ای موثر، سرویس اینترنت ماهواره ای را حتی با ارائه دهندگان اینترنت کابلی و DSL رقابتی تر خواهد کرد. همچنین ممکن است به کشورهای در حال توسعه این امکان را بدهد که با دور زدن مراحل طولانی توسعه یک شبکه زیرساخت تلفن استاندارد عظیم، سریعتر وارد عصر اطلاعات شوند.

موارد مشابه : تلفن ویپ sbc